• Басқы бет
14.10.2014
10:54

Бос жұмыс орындары

 26.05.2015

«Маңғыстау облысының дін істері басқармасы» ММ-сі

Әкімшілік-ұйымдастыру бөлімінің бас маман-бухгалтері

D-О-4 санаты, 1 бірлік,   уақытша бала үш жасқа толғанға дейін бала күтімі бойынша  демалыс аяқталғанға  26.05.2018 жылға  дейін  бос тұрған мемлекеттік әкімшілік лауазымы бар екенін  жариялайды:

Лауазымдық  жалақысы қызмет өткерген жылдарын байланысты 64 063 теңгеден 86 485 теңгеге дейін.                                                    

Функционалдық міндеттері: басқарманың бухгалтерлік есебін жүргізу. Қазынашылықтың аумақтық органымен қаржыландыру жоспарларының атқарылуы бойынша жұмыс. Бюджеттік бағдарламалардың іске асырылу тиімділігін бағалау. Тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің мемлекеттік сатып алу бойынша жылдық жоспарын жасау және нақтылау. Мемлекеттік сатып алулар бойынша есептілікті жасау және ұсыну. Бухгалтерлік тоқсандық, айлық есептіліктерін дайындау оларды статистика басқармасы мен салық комитетіне және басқа мемлекеттік мекемелерге тапсыру. Аппарат қызметкерлеріне еңбекақы есептеу. Зейнетақы аударымдарын жинақтау зейнетақы қорларына, әлеуметтік аударымдарды Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорына уақытылы аудару. Кезекті еңбек демалыстарын ұсыну тәртібінің сақталуын бақылау, қолданыстағы заңнамаға сәйкес демалыс ақыларын есептеу. Активтер, БЖЗ, материалдар және еңбек ақы бойынша талдамалық есеп жүргізу. Қызметкерлердің аванстық есептерін тексеру. Кассалық операцияларды жүргізу.Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес мемлекеттік сатып алуларды ұйымдастырады және жүргізеді. Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алуының веб-порталында мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын орналастырады және хабарландыруларды жариялайды. Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу веб-порталында қажет ақпаратты орналастырады.


12.11.2015ж. 

«Маңғыстау облысының дін істері басқармасы» ММ

130000, Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, 14 ш/аудан, 1 үй, 1 қабат, №121 кеңсе, анықтама телефоны 8(7292) 43-03-32, 42-04-08, эл.мекенжай U.aigarakova@mangystau.gov.kz 

Уақытша бала үш жасқа толғанға дейін бала күтімі бойынша  демалыс аяқталғанға  26.05.2018жылға дейін бос тұрған мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға конкурс жариялайды:

Әкімшілік-ұйымдастыру бөлімінің бас маман-бухгалтері

D-О-4 санаты, 1 бірлік

Лауазымдық  жалақысы қызмет өткерген жылдарын байланысты 64 063 теңгеден 86 485 теңгеге дейін.                                                    

Функционалдық міндеттері: басқарманың бухгалтерлік есебін жүргізу. Қазынашылықтың аумақтық органымен қаржыландыру жоспарларының атқарылуы бойынша жұмыс. Бюджеттік бағдарламалардың іске асырылу тиімділігін бағалау. Тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің мемлекеттік сатып алу бойынша жылдық жоспарын жасау және нақтылау. Мемлекеттік сатып алулар бойынша есептілікті жасау және ұсыну. Бухгалтерлік тоқсандық, айлық есептіліктерін дайындау оларды статистика басқармасы мен салық комитетіне және басқа мемлекеттік мекемелерге тапсыру. Аппарат қызметкерлеріне еңбекақы есептеу. Зейнетақы аударымдарын жинақтау зейнетақы қорларына, әлеуметтік аударымдарды Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорына уақытылы аудару. Кезекті еңбек демалыстарын ұсыну тәртібінің сақталуын бақылау, қолданыстағы заңнамаға сәйкес демалыс ақыларын есептеу. Активтер, БЖЗ, материалдар және еңбек ақы бойынша талдамалық есеп жүргізу. Қызметкерлердің аванстық есептерін тексеру. Кассалық операцияларды жүргізу.Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес мемлекеттік сатып алуларды ұйымдастырады және жүргізеді. Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алуының веб-порталында мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын орналастырады және хабарландыруларды жариялайды. Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу веб-порталында қажет ақпаратты орналастырады.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:жоғары білім: әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, есеп және аудит, маркетинг, қаржы). Мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда ортадан кейінгі білімі барларға: құқық (құқықтану), сервис, экономика және басқару (менеджмент (менеджер), қаржы (қаржы жұмыстары жөніндегі экономист), экономика (экономист, еңбек жөніндегі экономист), есеп және аудит салалары бойынша жіберіледі.

     

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының Президенті туралы», Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік қызмет туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы», «Әкімшілік рәсімдер туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» заңдарын, осы санаттағы нақты лауазымның мамандануына сәйкес облыстардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, «Қазақстан – 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

Конкурс республикалық бұқаралық ақпарат құралдарында (28.03.2013 жылғы «Егемен Қазақстан», 28.03.2013 жылғы «Казахстанская правда» газеттерінде, www.anticorruption.gov.kz сайтында) жарияланған әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасуға конкурс өткізу жөніндегі ережелер негізінде жүргізіледі. 

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінен бастап 10 жұмыс күннің ішінде келесі құжаттарды тапсырады:

өкiлеттi орган белгiлеген нысандағы өтініш; 

3х4 үлгідегі суретпен өкiлеттi орган белгiлеген нысандағы сауалнама; 

бiлiмi туралы құжаттардың нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi; 

еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған көшiрмесi;

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілердің тізілімінде 2010 жылы 21 желтоқсанда № 6697 болып тіркелген) нысандағы денсаулығы туралы анықтама;

Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігінің көшірмесі; 

құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органмен белгіленген шекті мәннен төмен емес нәтижемен тестілеуден өткені туралы қолданыстағы сертификат.

 Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, әңгімелесуге жіберілгендігі туралы хабардар етілген күнінен бастап  5 жұмыс күні ішінде Маңғыстау облысы дін істері басқармасында  өтеді. Басқарма сайты (www.udr.mangystau.kz)

Конкурстық комиссия жұмысының отырысына байқаушылар ретінде «Нұр Отан» партиясы Маңғыстау облыстық филиалының өкілдері шақырылады.



25.03.2016ж


Маңғыстау облысының  дін істері басқармасы бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға жалпы конкурс туралы хабарландыру

Барлық конкурс қатысушыларына арналған ортақ біліктілік талаптар

  Д-О-4 санаты үшін: жоғары білім; мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Әкімшілік мемлекеттік қызметкердің лауазымдық жалақысы:

Санаты

Еңбек сiңiрген жылдарына байланысты

min

max

Д-О-4

83282,08

112430,81

«Маңғыстау облысының дін істері басқармасы» ММ-сі

130000, Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, 14 ш/аудан (облыс әкімдігінің ғимараты), 1 үй, 1 қабат, №120 кеңсе. Тел-факс: 8-(7292) 43-03-32, басқарманың электрондық почтасыdin@mangystau.gov.kz, «Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға конкурс жариялайды:

1. Әкімшілік-ұйымдастыру бөлімінің бас маманы, санаты D-O-4,   1 бірлік (уақытша бала күтімі бойынша демалыс аяқталғанға дейін 26.05.2018 жылға дейін).

Функционалдық міндеттері: Басқарманың бухгалтерлік есебін жүргізу. Қазынашылық аумақтық органымен қаржыландыру жоспарларының атқарылуы бойынша жұмыс. Бюджеттік бағдарламалардың іске асырылуы тиімділігін бағалау. Тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің мемлекеттік сатып алу бойынша жылдық жоспарын жасау және нақтылау. Мемлекеттік сатып алулар бойынша есептілікті жасау және ұсыну. Бухгалтерлік тоқсандық, айлық, жылдық есептіліктерін дайындау оларды статистика басқармасы мен салық комитетіне және басқа мемлекеттік мекемелерге тапсыру. Зейнетақы аударымдарын жинақтау зейнетақы қорларына, әлеуметтік аударымдарды мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорына уақытылы аудару. Кезекті еңбек демалыстарын ұсыну тәртібінің сақталуын бақылау, қолданыстағы заңнамаға сәйкес демалыс ақыларын есептеу. Активтер, БЖЗ, материалдар және еңбекақы бойынша талдамалық есеп жүргізу. Қызметкерлердің аванстық есептерін тексеру. Кассалық операциялар  жүргізу.

- Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес мемлекеттік сатып алуларды ұйымдастырады және жүргізеді;

- Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алуының веб-порталына мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын орналастырады және хабарландыруларды жариялайды;

- Қазақстан Республикасы мемлекеттік сатып алу веб-порталында қажет ақпаратты орналастырады.

  Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары білім - әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару).


2. Діни бірлестіктермен байланыс, мониторинг және ақпараттық талдау бөлімінің бас маманы, D-O-4 cанаты,  1- бірлік

Функционалдық міндеттері: Басқарманың жылдық стратегиялық жоспарына сәйкес, жалпы дін саласында атқарылған қызметтерге және облыстың діни ахуалына мониторинг жүргізеді;

- дiни сенiм бостандығы құқықтарын қамтамасыз ету саласындағы мемлекеттiк саясат мәселелерi бойынша ақпараттық-насихаттық топ мүшелерінің жұмыстарын жүргiзеді;

- электрондық және баспалық бұқаралық ақпарат құралдарын талдайды;

- діни бірлестіктерде Қазақстан Республикасының «Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы» заңнамасының орындалуын тексеру рейдтеріне қатысады және бұндай шаралардың құқықтық қамтамасыз етілуін  ұйымдастырады;

- заңды және жеке тұлғалардан түскен арыз-шағымдарды, өтініштерді заңға сәйкес жауап қайтарылуын қамтамасыз етеді;

- дiни әдебиеттi және дiни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, дiни мақсаттағы заттарды тарату үшiн арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуы қызметін бақылайды, жүргізеді, жеке және заңды тұлғаларға көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметті үйлестіреді.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары білім - гуманитарлық ғылымдар(халықаралық қатынастар, филология, дінтану, теология); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (әлеуметтану, саясаттану, журналистика, экономика, мемлекеттік және жергілікті басқару); білім (қазақ тілі мен әдебиеті, орыс тілі мен әдебиеті); құқық (құқықтану, халықаралық құқық).

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

1. «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымынаорналасуға конкурс өткізу Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;

2. 3х4 үлгідегі суретпен «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымынаорналасуға конкурс өткізуқағидаларарының  3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған сауалнама;

3. Бiлiмi туралы құжаттардың нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;

4. Еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған көшiрмесi;

5. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2010 жылы 21 желтоқсанда № 6697 болып тіркелген) нысандағы денсаулығы туралы анықтама;

6. Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

7. Құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

8. Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).

Құжаттарды қабылдау мерзiмi жалпы конкурс туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінен бастап 10 жұмыс күні.

Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады тапсырады.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір сағат бұрын кешіктірілмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Бiлiмi туралы құжаттардың, еңбек қызметін растайтын құжаттың, құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификаттың, конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытындының көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі. Бұл ретте, персоналды басқару қызмет (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді. Егер азамат еңбек қызметін жүзеге асырмаған және конкурс жарияланған бос лауазым бойынша жұмыс өтілі талап етілмейтін жағдайларда еңбек қызметін растайтын құжаттардың көшірмелерін ұсыну талап етілмейді.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап бес жұмыс күн ішінде Маңғыстау облысының дін істері басқармасында өтеді. Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар, сондай-ақ Маңғыстау облысының дін істері басқармасы басшысының келісімі бойынша конкурс комиссиясының отырысына сарапшылар шақырылады.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады. 

Сарапшы ретінде конкурс жариялаған мемлекеттік органның қызметкері болып табылмайтын, бос лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес облыстарда жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар, сондай-ақ персоналды іріктеу және жоғарылату бойынша мамандар, басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері, Қазақстан Республикасының Парламент және мәслихат депутаттары қатыса алады.

Байқаушы ретінде конкурс комиссиясының отырысына қатысу үшін тұлғалар әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) тіркеледі. Тіркелу үшін тұлғалар персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін, ұйымдарға тиесілілігін растайтын құжаттардың түпнұсқасын немесе көшірмелерін ұсынады.

Шағым жасау тәртiбi:

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.

  Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күннен кешіктірмей уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне конкурс комиссиясының шешіміне шағым беру, уәкiлеттi органның немесе оның аумақтық бөлiмшесiнiң келіп түскен шағым бойынша тиісті шешім қабылдауына дейін конкурс комиссиясының шешімінің қолданылуын тоқтата тұруға негіз болып табылады.

25.03.2016ж.


09.06.2016ж.


Маңғыстау облысының  дін істері басқармасы уақытша бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға жалпы конкурс туралы хабарландыру

Барлық конкурс қатысушыларына арналған ортақ біліктілік талаптар

  Д-О-4 санаты үшін: жоғары білім; мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Әкімшілік мемлекеттік қызметкердің лауазымдық жалақысы:

Санаты

Еңбексiңiргенжылдарына байланысты

min

max

Д-О-4

83282,08

112430,81

«Маңғыстау облысының дін істері басқармасы» ММ-сі

130000, Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, 14 ш/аудан (облыс әкімдігінің ғимараты), 1 үй, 1 қабат, №120 кеңсе. Тел-факс: 8-(7292) 43-03-32, басқарманың электрондық почтасыdin@mangystau.gov.kz, «Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға конкурс жариялайды:

1. Әкімшілік-ұйымдастыру бөлімінің бас маманы, санаты D-O-4,  1 бірлік (уақытша бала күтімі бойынша демалыс аяқталғанға дейін 26.05.2018 жылға дейін).

Функционалдық міндеттері: Басқарманың бухгалтерлік есебін жүргізу. Қазынашылық аумақтық органымен қаржыландыру жоспарларының атқарылуы бойынша жұмыс. Бюджеттік бағдарламалардың іске асырылуы тиімділігін бағалау. Тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің мемлекеттік сатып алу бойынша жылдық жоспарын жасау және нақтылау. Мемлекеттік сатып алулар бойынша есептілікті жасау және ұсыну. Бухгалтерлік тоқсандық, айлық, жылдық есептіліктерін дайындау оларды статистика басқармасы мен салық комитетіне және басқа мемлекеттік мекемелерге тапсыру. Зейнетақы аударымдарын жинақтау зейнетақы қорларына, әлеуметтік аударымдарды мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорына уақытылы аудару. Кезекті еңбек демалыстарын ұсыну тәртібінің сақталуын бақылау, қолданыстағы заңнамаға сәйкес демалыс ақыларын есептеу. Активтер, БЖЗ, материалдар және еңбекақы бойынша талдамалық есеп жүргізу. Қызметкерлердің аванстық есептерін тексеру. Кассалық операциялар  жүргізу.

- Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес мемлекеттік сатып алуларды ұйымдастырады және жүргізеді;

- Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алуының веб-порталына мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын орналастырады және хабарландыруларды жариялайды;

- Қазақстан Республикасы мемлекеттік сатып алу веб-порталында қажет ақпаратты орналастырады.

  Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары білім - әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару).

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

1. «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымынаорналасуға конкурс өткізу Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;

2. 3х4 үлгідегі суретпен «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымынаорналасуға конкурс өткізуқағидаларарының  3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған сауалнама;

3. Бiлiмi туралы құжаттардың нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;

4. Еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған көшiрмесi;

5. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2010 жылы 21 желтоқсанда № 6697 болып тіркелген) нысандағы денсаулығы туралы анықтама;

6. Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

7. Құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

8. Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).

Құжаттарды қабылдау мерзiмi жалпы конкурс туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінен бастап 10 жұмыс күні.

Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады тапсырады.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір сағат бұрын кешіктірілмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Бiлiмi туралы құжаттардың, еңбек қызметін растайтын құжаттың, құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификаттың, конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытындының көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі. Бұл ретте, персоналды басқару қызмет (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді. Егер азамат еңбек қызметін жүзеге асырмаған және конкурс жарияланған бос лауазым бойынша жұмыс өтілі талап етілмейтін жағдайларда еңбек қызметін растайтын құжаттардың көшірмелерін ұсыну талап етілмейді.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап бес жұмыс күн ішінде Маңғыстау облысының дін істері басқармасында өтеді. Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар, сондай-ақ Маңғыстау облысының дін істері басқармасы басшысының келісімі бойынша конкурс комиссиясының отырысына сарапшылар шақырылады.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады. 

Сарапшы ретінде конкурс жариялаған мемлекеттік органның қызметкері болып табылмайтын, бос лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес облыстарда жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар, сондай-ақ персоналды іріктеу және жоғарылату бойынша мамандар, басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері, Қазақстан Республикасының Парламент және мәслихат депутаттары қатыса алады.

Байқаушы ретінде конкурс комиссиясының отырысына қатысу үшін тұлғалар әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) тіркеледі. Тіркелу үшін тұлғалар персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін, ұйымдарға тиесілілігін растайтын құжаттардың түпнұсқасын немесе көшірмелерін ұсынады.

Шағым жасау тәртiбi:

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.

  Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күннен кешіктірмей уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне конкурс комиссиясының шешіміне шағым беру, уәкiлеттi органның немесе оның аумақтық бөлiмшесiнiң келіп түскен шағым бойынша тиісті шешім қабылдауына дейін конкурс комиссиясының шешімінің қолданылуын тоқтата тұруға негіз болып табылады.